Glavni izbornik

Izdvojeni sadržaji

Novosti

  04.09.2019, 08:00h


Sto dvadeset tisuća razloga za slavlje

Nacionalni park „Krka“ prije sedam godina strateški je definirao digitalnu prisutnost i od tada je kontinuirano gradi na nizu online kanala. Od svih online aktivnosti i postignuća, najponosniji smo na veliku zajednicu prijatelja i pratitelja s kojima svakodnevno komuniciramo na pet društvenih mreža.

Kada je o tržišnom komuniciranju i promotivnim aktivnostima riječ, jedna od onih na koje je Javna ustanova „Nacionalni park Krka“ posebno ponosna jest snaga i vrijednost našeg digitalnog života. Naime, dok su online platforme bile još u povojima a društvene mreže tek počele osvajati pažnju korisnika diljem svijeta, NP „Krka“ prepoznala je važnost koju će brzorastući online kanali imati i u povezivanju s korisnicima/posjetiteljima i u distribuciji informacija, te koliko će utjecati na uspješnost poslovanja Parka.

Ustanova je tako među prvima, još 2012. godine, počela graditi svoju digitalnu prisutnost, i to na temelju Strategije online nastupa 2013. – 2017., u kojoj su definirane sve ključne poruke, platforme, alati i kanali kojima će se služiti u postizanju svojih ciljeva i osvajanju novih tržišta.

Osim web stranice, koja predstavlja digitalni dom Parka, veliku i važnu ulogu u promociji NP „Krka“ odigrale su sveprisutne društvene mreže. Omogućile su nam da svakodnevno prikazujemo ljepote Parka i navodimo razloge za posjet, da pratimo interese i potrebe posjetitelja i u skladu s tim unaprjeđujemo usluge koje nudimo i uvodimo nove, da promoviramo brojne aktivnosti koje Park poduzima kako bi animirao posjetitelje i obogatio njihov doživljaj Parka, da se povežemo s lokalnom zajednicom, za koju Park kreira posebne programe, i da na jednostavan način informacijama/događanjima koje su za NP „Krka“ od posebnog značaja osiguramo uistinu globalnu publiku.

NP „Krka“ nedavno je poželio dobrodošlicu svom 100 000 fanu na Facebooku, što je brojka koja nas ispunjava veseljem i ponosom u jednakoj mjeri. Povodom te okrugle, slavljeničke brojke na istoj je mreži upriličena nagradna igra, te smo pobjednicu i njezinu nasmijanu obitelj imali prilike i osobno upoznati te zahvaliti što je dijelom naše velike digitalne obitelji. 

Sveukupno, na pet mrežnih društvenih profila Ustanova okuplja gotovo sto dvadeset tisuća prijatelja i pratitelja, informacije koje su distribuirane preko njih vidjelo je više od dvadeset milijuna ljudi a, što nas najviše raduje, posjetitelji su do danas (s nekim od hashtagova NP „Krka“) podijelili više od sto tisuća raznih foto, video i tekstualnih sadržaja koje su kreirali tijekom posjeta. Angažman i interakcija prijatelja i pratitelja Parka na društvenim mrežama, koje Ustanova potiče, usmjerava i njeguje svih 365 dana u godini, ultimativna su potvrda kvalitetne i svrsishodne komunikacije koju je Ustanova ostvarila u online prostoru.

Zahvaljujući posvećenosti komunikaciji u digitalnom prostoru, promišljenoj i strukturiranoj komunikaciji i s lokalnom i s međunarodnom zajednicom te strateški planiranom digitalnom nastupu, NP „Krka“ danas okuplja veliku online zajednicu i digitalni je lider među sličnim organizacijama u Hrvatskoj i Europi.

Kako bi i u budućnosti nastavila s izgradnjom kvalitetnog, na korisnike orijentiranog digitalnog života, Ustanova je 2018. kreirala novu Strategiju online nastupa u razdoblju od 2018. do 2022. godine. U novoj strategiji fokus je na mnogobrojnim rekreativnim aktivnostima koje se nude u Parku, na kulturnim događanjima, kojima se kontinuirano oplemenjuje turistička ponuda, na privlačenju posjetitelja sa specifičnim interesima, poput, primjerice, biciklista i pješaka, i na korisnim uslugama koje Park nudi, od punionice namijenjene električnim automobilima do kupnje karata online.

Za razliku od svih ostalih marketinških i promotivnih aktivnosti, digitalni nastup Ustanove u cijelosti je usmjeren na postojeće i buduće posjetitelje NP „Krka“, njihove interese i preokupacije. Pozitivni komentari i recenzije na online kanalima, prekrasne fotografije i kreativni videouradci koje posjetitelji dijele na društvenim mrežama, kao i kritike i sugestije koje nam šalju – bili su i ostaju svrha i smisao svih online nastupa Parka, ali i najbolja potvrda kvalitete komuniciranja na digitalnim kanalima.

Još jednom hvala svakom članu naše digitalne zajednice na poklonjenom povjerenju. Trudit ćemo se i dalje činiti je inspirativnim mjestom koje njeguje poštovanje prema prirodi i čovjeku.